torstai 12. huhtikuuta 2018

pp1 mömmöissä

Tulin kertomaan siirtokuulumisia. Tosiaan, siirto tehtiin eilen viimeisellä blastokystillämme, jonka luokitus oli 3BB. Alkio oli tullut blastoksi päivän myöhemmin kun normaalisti, mutta lääkäri ei ollut tästä huolissaan. Olen joskus kuullut, että usein juuri nämä ovat niitä sinnikkäitä!
Alkiolle oli tehty nyt alkiokuorenavaus ja laitettu "alkioliima". Siirto sujui tähän mennessä parhaiten. Alkio oli selviytynyt 100% sulatuksesta.

Juttelimme lääkärin kanssa edellisistä siirroista ja kerroin huoleni tiputtelusta ja hän oli ensimmäinen joka tämän otti aidosti tosissaan. Hän kysyi, haluanko lisäpäivät HCG- pistoksille (tukee omaa keltarauhastani) vai otanko noiden HCG- pistosten päälle vielä Lugesteronit. Sanoin, että kaikki peliin - vedetään tuplatuet luteaaliin. Mulla on nyt siis tukilääkkeenä Ovitrelle 5 naksautusta joka 3 päivä + Lugesteron 800mg/päivä.
Lähdettyäni siirtohuoneesta totesi lääkäri, että teille jää nyt 3kpl 2 päiväisiä vielä pakastimeen. Kysyin, pidänkö ensi kierron taukoa vai mitä hän on mieltä. Hän sanoi, että heidän puolestaan voidaan jatkaa ensi kiertoon mutta jos itsestä tuntuu niin sitten voi pitää taukoakin. Olen aika varma että haluan pitää ainakin yhden välikierron, sitten voidaan koittaan niitä 2 päiväisiä 2kpl.

Mulle tuli pieni sekaannus ton Ovitrellen kanssa. Oltiin viime viikolla torstaista sunnuntaihin mökillä ja mulla ei ollut pistosohjelmaa mukana, muistin että laitan tukipistoksen sunnuntaina mutta sen pitikin olla lauantaina. Olin siis pistänyt sen päivän myöhässä, huomasin vasta tänään aamulla. Kiva moka :( Onneksi nyt on noi Luget, koska muuten olisi ollut iso riski kropalle tuo unohdus. Tänään aamulla pistin lisäksi vielä Gonapeptylin tukemaan mahdollista kiinnittymistä. Nyt vaan kädet ristiin <3
BTW. Meidän esikoisemme sai alkunsa 5 vuotta sitten juuri "tässä" kierrossa.

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi!