keskiviikko 18. huhtikuuta 2018

PP 7

Tänään on siirrosta 7 päivää. Menkkakivut loppuivat eilen, satunnaisia nivus- ja alamahan viiltelyjä lukuunottamatta. Lämpöjä en ole uskaltanut mittailla ollenkaan, mutta olen huomannut että kun olen laittanut Luget, niin niiden jälkeen tuntuu aina pientä menkkamaista kipua. Onko muilla ollut?  Kohdunkaula on taas ylhäällä niinkun kuuluukin.

Mulla on ollut niin kauhee kiire töissä, että en ole ehtinyt tunnustelemaan kauheasti. Eilen laitoin toiseksi viimeisen Ovitrellen, perjantaina viimeinen. Sitten alkaa se varoajan täyttymisen odottelu! Viime kierrossa mulla alkoi menkat tästä 3 päivän päästä, toissa kierrossa menkat alkoivat "tänään". Suuta kuivaa välillä, jos jotain "oireita" pitää miettiä. Sehän on ressin oire :D Jos nyt olen raskaana, se tulee kyllä aivan täysin puskista, koska oireita tosiaan ei ole mitään. Eikä mitään semmosta "nyt"- fiilistä.

Polimme kesätauko on käsittääkseni 3.7-25.7 suunnilleen, en nyt päivälleen muista miten se oli. Kuitenkin, jos on voimia niin saatamme taukokierron jälkeen ehtiä tekemään yhden siirron. Jos ei, niin sitten ei voi mitään ja seuraava siirto menee syyskuulle. Eipä sekään kropalle pahitteeksi ole, tosi pitkä aika vaan odottaa.
Pieni loppukevennys

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi!